Zebrania naukowe
7 marca 2024
Dr Joanna Ruczaj
„Żałoba niepodzielona – analiza doświadczenia żałoby po samobójczej śmierci bliskiego”
30 listopada 2023
Dr Ewelina Salwin
„Sytuacyjne i dyspozycyjne przyczyny przegranych meczów na przykładzie żeńskiej piłki siatkowej”
22 czerwca 2023
Dr Lori Greenberger, Beit Berl College (Izrael)
„The Multicultural Classroom: Educational Experiences of Jewish and Arab Students studying together education counseling”
19 stycznia 2023
Dr Krystian Macheta
„Taksonomia psycholeksykalna emocji”
24 listopada 2022
Dr Łukasz Krzywoszański
„Skala Czynności Pomocniczych: Nowy kwestionariusz do badania stylów działania w ujęciu Jana Strelaua, opracowany w oparciu o Teorię Czynności”
12 maja 2022
Mgr Wiktor Potoczny
„Samokontrola i regulacja emocji jako mediatory wpływu treningu karate na satysfakcję z życia”
7 kwietnia 2022
Dr Agnieszka Franczok-Kuczmowska
„Motywacyjne znaczenie wartości jako czynnika modyfikującego prężność psychiczną we wczesnej dorosłości”
3 marca 2022
Mgr Radosław Stupak
„Model biomedyczny w psychopatologii i opozycja wobec niego. Perspektywa psychologiczna”
20 stycznia 2022
Dr Joanna Fryt
„Ryzyko pozytywne i negatywne w adolescencji i dorosłości”
2 grudnia 2021
Dr Radosława Herzog – Krzywoszańska
„Prokrastynacja snu – uwarunkowania i konsekwencje”
4 listopada 2021
Dr Agnieszka Fudali – Czyż
„O pięknie ujarzmionym, czyli o tym, jak wiedza wpływa na oceny estetyczne”
27 maja 2021
prof. Ayşe Aypay z Eskisehir Osmangazi Üniversitesi (Turcja)
„Signs for student mental health in daily life practices”
15 kwietnia 2021
Dr Michał Gacek
„Empiryczna weryfikacja teorii specyficznych cech osobowości osób z niepełnosprawnością intelektualną Edwarda Ziglera”
4 marca 2021
Mgr Jakub Wasiewicz
„Cienie i blaski – obraz przeciętnego księdza a poziom indywidualnej religijności”
7 stycznia 2021
Dr Katarzyna Kotlarska
„Ocena funkcjonowania psychicznego pacjentów chorujących przewlekle na schizofrenię w czasie pandemii wirusa SARS-CoV-2”
3 grudnia 2020
Mgr Barbara Superson
„Postawy matek wobec dzieci z niepełnosprawnościami w kontekście społecznej percepcji niepełnosprawności w Burundi”